Bu Blogda Ara

28 Kasım 2011

İki Renkli Salata

Aslında 8 kişilik olan ama bu ölçülerle 3 kişilik olan bir Lezzet dergisi tarifi:
Malzemeler:
Yarım beyaz lahana(3 yaprak göbek marul kullandım)
1 küçük kırmızı lahana (3 yaprak mor lahana kullandım)
1 kırmızı soğan(1 küçük beyaz soğan kullandım)
4 çorba kaşığı mayonez (1 çay kaşığı kullandım)
1 çorba kaşığı süzme yoğurt (3 kaşık kullandım)
1 çorba kaşığı ince çekilmiş ceviz
1 çay kaşığı sumak
Tuz, pul biber
Yapılışı:
Soğanı yarım ay şeklinde veya onunda yarısı şeklinde ince doğrayın. Bir kaba alıp tuzla ovun. Lahanaları ince ince doğrayıp ayrı kaplarda tuzlayın. Göbek marul kullanırsanız tuzlamanıza gerek yok. Lahanaları yıkayıp, soğan ile karıştırın. Mayonez, süzme yoğurt, sumak ve cevizi ilave edin. Mayonezi az kullanırsanız zeytinyağı ilave edebilirsiniz. Arzuya göre pul biber katıp veya üzerini pul biber ile süsleyip servis edebilirsiniz. Afiyet şifa olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder